poniedziałek, 24 lipca 2017

Pudding chia z mleczkiem kokosowym, musem z malin, borówkami i kiwi

Przedstawiam przepis na bardzo łatwe śniadanko lub dietetyczny deser. Przepis idealny jeśli chcecie zrobić coś szybko w trakcie zabieganego dnia :-) Po schłodzeniu w lodówce - idealny deser na gorące dni.
Ten pudding chia jest pełen składników odżywczych, smaczny i nietuczący :-). I bez dodatku cukru, co ważne dla dbających o linię :-)



Pudding chia z mleczkiem kokosowym, musem z malin, borówkami i kiwi


deser chia dietetyczny, bez glutenu i cukru




Składniki na 2 duże porcje (lub 3 mniejsze):

  • 1 puszka gęstego mleka kokosowego
  • 4 płaskie łyżki nasion chia
  • borówki
  • kiwi
  • garść malin


Wykonanie:

  • Mleko kokosowe przekładamy do miski - w całości, zarówno gęstą część jak i wodę.
  • Dokładnie rozbijamy całość trzepaczką lub lepiej "miotełką" do piany.
  • Dodajemy nasiona chia i mieszamy.
  • Całość wstawiamy do lodówki na minimum 30 minut, im dłużej tym lepiej. Nasionka po napęcznieniu lepiej smakują i lepiej się prezentują :-)
  • W czasie gdy masa gęstnieje, kroimy drobniutko kiwi.
  • Maliny blendujemy na gładką masę.



keto deser







Schłodzoną masę przekładamy warstwowo do pucharków na przemian z owocami. Całość posypujemy borówkami. Można też wedle uznania przełożyć deser borówkami i ozdobić owocami. 


Deser smakuje wspaniale, naturalna słodycz pochodzi jedynie z owoców i mleka kokosowego. :-)


Polecam :-)







Powiedz NIE dla cukru! Łakocie z domowego zacisza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad :-)