poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Dietetyczny Pudding chia z bananem

Pudding chia z bananami i odżywką białkową



Przedstawiam przepis na bardzo łatwe śniadanko lub dietetyczny deser. Przepis idealny jeśli chcecie zrobić coś szybko w trakcie zabieganego dnia :-)
Ten pudding chia jest pełen składników odżywczych, smaczny i nietuczący :-)

chia z odżywką białkową i bananami



Przepis na dietetyczny pudding chia


Składniki na 1 porcję:

  • 1 małe opakowanie jogurtu naturalnego, (najlepiej taki robiony w domu)
  • 1/2 banana
  • 1 miarka odzywki białkowej naturalnej (ok. 15gram)
  • 3 łyżki nasion chia
  • dowolne owoce i listki świeżej mięty do dekoracji


Wykonanie:

Wszystkie składniki oprócz nasion miksujemy razem. Dodajemy nasiona chia i pozostawiamy deser do czasu aż nasiona napęcznieją. Nasionka po napęcznieniu lepiej smakują i lepiej się prezentują :-)

Przekładamy deser do pucharków i ozdabiamy dowolnie. Pudding bardzo dobrze komponuje się z miętą. U mnie na zdjęciu mięta i truskawki (mrożone) do ozdoby.

Dietetyczny pudding z odzywką białkową

Wariacje na temat:

  • zamiast jogurtu dodaj mleczko kokosowe
  • zamiast odżywki o smaku naturalnym można dodać odżywkę smakową - np. truskawkową. Truskawka z bananem super smakuje :-)
  • pudding można przygotować wieczorem poprzedniego dnia i wstawić do lodówki. Nasiona jeszcze bardziej napęcznieją i rano mamy baaardzo syte śniadanie :-)


Jeśli podoba się wam mój przepis zapraszam do udostępniania i komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad :-)