środa, 1 marca 2017

Czy warto zostac Ambasadorem Streetcom?

Czy warto angażować się w kampanie reklamowe prowadzone przez agencje marketingowe.

Wszystko zależy od naszego nastawienia. Jeżeli jesteśmy osobami mocno angażującymi się w swoje zadania to z pewnością tak. Jednak nie nastawiajcie się na duże zarobki. Jest to raczej szansa na przetestowanie nowości, w zamian za dzielenie się opiniami o testowanych produktach.

Czy warto zostac Ambasadorem Streetcom?



Streetcom to pierwsza w Europie agencja marketingu rekomendacji konsumenckich. Dzięki niej  Eksperci mają przyjemność testowania różnych produktów. Mogą to być produkty spożywcze, kosmetyki, artykuły gospodarstwa domowego, sprzęt AGD a nawet papierosy i alkohol. Nie ma tutaj ograniczeń.



Ekspertami Streetcom zostają konsumenci lubiący testować produkty i wyrażać o nich opinie. Każdy z nich rekomenduje produkty znajomym. Wcześniej trzeba odpowiedzieć na wiele pytań, wypełnić sporo ankiet. Ale w efekcie otrzymamy te produkty, które rzeczywiście nam odpowiadają.

Ekspertów Streetcom obowiązuje kodeks, do którego głównych zasad należą m.in. jawność, naturalność i szczerość wyrażanych opinii.


Uczestnicy kampanii mają też obowiązki wobec Streetcom. Trzeba je sumiennie wypełniać. Należą do nich między innymi przesyłanie opinii o produktach, rekomendowanie ich i udostępnianie na portalach społecznościowych, wypełnianie raportów z rozmów. Nie jest to trudne ale wymaga poświęcenia nieco czasu oraz chęci przede wszystkim.


Jak to wygląda w praktyce


Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kampanii na początek otrzymasz od Streetcom zestaw pełnowartościowych produktów i próbek do wykorzystania.

Następnie przychodzi czas na testowanie produktów :-)                           
Czas poznać produkty. Otrzymany produkt musisz najpierw wypróbować, przetestować i poznać, jak działa. Czy sprawdza się w codziennym życiu?
Dzielisz się  się ze swoimi znajomymi wiedzą, którą zyskasz podczas wspólnej kampanii - wiedzę te czerpiesz z otrzymanych przewodników produktu, opisów na stronach producentów, fanpagach oraz ulotkach.  Zawsze mów znajomym, skąd masz produkt i jak stałeś się Ambasadorem Marki.

Swoje spostrzeżenia musisz spisywać na stronie Streetcomu  w formie raportów z rozmów-najlepiej “na gorąco”- bardzo ważne są emocje! Do raportów można dodać zdjęcia. Można również podać namiary (mail lub telefon) do znajomych z którymi rozmawiałeś ale nie jest to obowiązkowe. raporty nie są trudne. Jest to forma ankiety z polami wyboru, wypełnia się je bardzo szybko.

W trakcie kampanii będziesz dostawać również zadania do wykonania. Są to z reguły łatwe zadania związane z mediami społecznościowymi- dodawanie zdjęć na facebooku, twitterze czy instagramie a także dzielenie się opiniami na popularnych forach internetowych.

Za każde wykonane zadanie otrzymujesz punkty. Im więcej punktów zdobędziesz tym większe szanse na udział w kolejnej kampanii. Jednak okazuje się że  "świeży" ambasador jakim ja jestem również może zakwalifikować się do kampanii. Ja do swojej kampanii zakwalifikowałam się po ok. miesiącu.

Na sam koniec kampanii spisujesz jeszcze raport końcowy- podsumowujący działania podjęte przez ambasadora.

Jeśli chcecie dołączyć do Streetcom wystarczy się zarejestrować  tutaj


Tak więc zachęcam do rejestracji bo warto :-)



A co wy o tym sądzicie? Warto? jakie są wasze doświadczenia?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad :-)